De laatste avond - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Anne Kroon - WaarBenJij.nu De laatste avond - Reisverslag uit Vlist, Nederland van Anne Kroon - WaarBenJij.nu

De laatste avond

Door: annevanderkroon

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Augustus 2011 | Nederland, Vlist

Vorige week dinsdag ben ik terug gekomen van een weekje vakantie met Remco, samen nog even lekker kamperen. Toen ik thuis kwam was het ineens echt al bijna, dat ik voor 5 maanden in mij eentje op pad ga naar Sint Maarten. Drukke week die snel voorbij is gegaan, toch alle laatste dingen nog regelen en alles op een rijtje zetten. Nu mag het ook wel echt zover zijn! Dus tijd om nog met vriendinnen af te spreken en mensen gedag te zeggen.

Zaterdag, m'n laatste werkdag en daarna met Rosa, Joël, Marissa, Bart, Fransisco, Anne-Chris en Remco naar tentfeest polsbroek om laatste feestje te vieren. En jahor wat hadden die heerlijke vriendinnen van mij bedacht: ik moest verkleed om vast in de sfeer te komen:O!!hahaha bedankt he meiden:P hihi....

Zondag samen met Remco en Dirk Jan op de fiets voetbal kijken bij Jonna. Mamma zei al ga je nog wat doen met Remco vandaan, iets leuks ofzo? Wel tussen 3 en 4 thuis zijn hor (want we zouden met't gezin gezellig nog eten). Op de fiets naar huis waren de heren al zo aan het tijd rekken en jahor.... Het hele erf vol met auto's! Suprise hihi... wat leuk dat er zoveel mensen waren om me even gedag te zeggen, Bedankt!!

Morgen om 8.20 ga ik de lucht in. Er is vandaag een orkaan over Puerto Rico gegaan en noodweer op Sint maarten geweest dus hopelijk is dat morgen weer vertrokken!
Ik word opgehaald van het vliegveld door iemand die ook mijn huisvesting heeft geregeld en dan mijn stulpje voor de komende tijd verkennen.

Maandag begint mijn stage bij Sint Maarten Health Care Clinic. Dus een week om om te schakelen en te seattelen....

Jullie horen snel mijn eerste ervaringen!

Kus en nog even veel liefs uit Vlist

  • 24 Augustus 2011 - 16:16

    Wietse:

    Ga je volgen, groeten en geniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 17 Aug. 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 23789

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: